CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 8 september 2011

FF showen

Hallo allemaal,

Daar was ik weer. Omdat ik de laatste tijd niet veel nieuwe kaarten heb gemaakt, laat ik jullie een paar oudjes zien, die ik nog steeds heel erg mooi vind. Ik vind het altijd leuk om de foto's van de kaarten te bewaren, zo kun je zien hoe je groeit en steeds meer je eigen stijl ontwikkeld.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een swap bij de club Kaarten maken met Tiets, bij deze club haal ik veel inspiratie voor mijn kaarten.
Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar ik ben helemaal gek op de magnolia stempels. Daarom ben ik lid geworden van de Magnolia club op clubs.
In april dit jaar zijn Erwin en ik in het huwelijksbootje gestapt. Voor degenen die getrouwd zijn zullen waarschijnlijk nog weten hoeveel werk een bruiloft regelen is. Daarvoor had ik dit boekje gescrapt. Er staat alles in, kosten van de zaal, hoeveel gasten enz.


Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten